Karácsony

B.U.É.K neked és a szeretteidnek, Olga


http://olgalazin.wordpress.com/2014/03/24/dr-olga-magdalena-lazin-andreis-blog-on-chemical-balance-in-your-brain-body-importanta-oxitocinei-give-us-our-daily-oxytocin-httpwww-pinterest-compin206321226653440276/

From: Gabor Nikolausz <gabor.nikolausz>
Date: 2014-12-29 10:58 GMT-08:00
Subject: RE: Karácsony
To: OLGA LAZIN <olgalazin>

Kedves Olga
A betegségem tünetei osteoarthritis /csont a csonton/ járok, fibromyalgia idegvégzödések gyulladása, a gyógyszerektől /meloxicam/gyomorfekélyt kaptam, de lehet sokkal súlyosabb Mellékhatása is . Az ujjaim a kezem a lábak felpuffadva. A bal mutató ujjam nem tudom behajlítani. Már eddig három ujjamat megoperáltak. Egészségesen nagyon sokat tudtam dolgozni de ennyi nyavalyával már csak vagyok, és sorra feladom a terveimet. Rajtam csak valamilyen csoda tud csak segiteni.
Az életkedvem az nem ment el. A gyógyszerektől levert álmos vagyok. Az alvás is félelemmel tölt el mivel fulladok a napi két furosemide sem segít és nagyon nehéz egyezkedni a biztosítóval, orvossal. Nekem hat betegem volt egy öregotthonban, de én napi 17+ órát dolgoztam ma már magam sem tudom ellátni normálisan. De mindig reménykedem holnap talán egy kicsit jobb lesz és néha úgy van. Remélem nem haragszol azért, hogy a panszaim egy részét megirtam.
Sok meghívást kapok az e-mail-ben de nem tudom elfogadni őket, aki nem beteg az nem érti meg a problémámat. A panaszokat általában nem szeretik hallani az emberek és ez érthető. A lényeg a pozitív gondolkodás és én tudom van nagyon sok ember aki rosszabb helyzetben van mint én és ők is bizakodnak. Én akit tudok lélekben segítek. Az az elvem az élet az ajándék, nem szabad eldobni és a szépséget kell keresni benne. Remélem a te egészséged rendben van. Köszönöm az érdeklödésedet. Mégegyszer kívánok neked sikerekben gazdag új esztendőt és jó egészséget! Üdvözlettel Gábor

Sent from my Verizon Wireless 4G LTE smartphone

Milyen fajdalmad van, kedves? Koszike.

2014-12-28 16:51 GMT-08:00 Gabor Nikolausz <gabor.nikolausz>:

Kedves Olga Köszönöm szépen az érdeklődésedet, ha az állandó fájdalom nem volna táncra perdülnék örömömben. A Csilla felől régóta nem hallottam. Az az érzésem, hogy sok munkája van. A házról amit a barátjával közösen vettek, arról írt utoljára és küldött fényképeket. Régen.volt ez jövőre felhívom őt. Kérlek te is írj ha az időd engedi egy kicsit magadról és a munkádról! Sent from my Verizon Wireless 4G LTE smartphone

Leave a Reply

