Buna ziua avocat Diana Bucur– Am fost victima unor agresiuni verbale, agresiuni, VIOLENTE DOMESTICE IN CASA SOCRILOR MEI din SIGHT de catre sotul meu in complicitate cu fratele sau ADRIAN Calin Sauliuc, AKA TucuDomestic violence charge Avocat Diana Angela Buculei AVOCATA

On Aug 18, 2015 5:59 AM, "OLGA LAZIN" <olgalazin> wrote:

Draga D-na Diana Bucur– sotul meu Emanuel Dumitru (In Maghiara, caci are si cetatenia maghiara)
Sauliuc, numele de familie, m-a abuzat verbal si fizic, si excrocat din punct de vedere sentimental cat timp am fost la socrii in casa (pe numele Mamei Stela sauliuc), pe Muzeului 90, in Sighet. Mi a cerut inante de a veni haina, calculatorul si un obiect din plastic comandat de el in inchisoarea din COYOTE RIDGE unde a efectuat in statul WASHINGTON, termenul de un an si cat avea si iam trimis mancare, si decdi pe 15 m -a atacat verbal, injuurand la mine intrat la mine in bucatarie, eu veneam din baie, si m-a spus ca el s a casatorit cu mine din convenienta, ca nu ma iubeste, si ca i a spus fratele lui8 Calin Adrian Saluliuc, care era in concediu cu familia, ca merit o bataie . Cum tocmai iesisem din baie, nepregatita pentru atacul lui Emy M-a impins de solduri si picioare in bucatarie la usa, cum doream sa ies, in HALAT, inca nu ma imbracasem complet, m-a lovit peste picioare, antebrat stang, pa spatele antebratului, pe fund, impingindu-ma de coasta, si pe soldul drept m-a impins iar eu aparandu-ma,am protestat cu genunchilu stang l-am raspuns la atac., iar genunchiul stang imi este si acum tumefia. Am fost la medic in Sighet, si apoi la medic legist in Baia mare, caci abesunt Olga M. Lazin, din Lo9s Angeles, California, cercetator la UCLA. in EDUCATIEa puteam umbla. sotul meu, care credeam ca ma iubeste a conspirat cu fratele sau Adrian Calin Sauliuc care i-a zis ca merit o bataie buna la inceputul acestui conflict, cand am auzit mi am dat seama ca ma abuza verbal si se comporta ingrat cu mine; dupa ce ca l-am eliberat si scos din inchisoare in statul WASHINGTON, unde era inchis pentru FURT de identitate deja de un an de zile.cand m-a sunat acasa, cerindu mi mina, cu interes bineinteles, Apoi ne am casatoprict ca m- a cerut in casatorie, mintindu ma cu scrisori in romana si americana pe e-mail, pe care le-am acasa in AMERICA. cand i-a zis Calin ADrian S. ca sa ma bata, ca merit o bataie, starnindu mi nedumerirea si furia, caci se coalizasera impotriva mea, impreuna cu STELA soacra-mea, care se simtea prost ca imi spalase doua trei lucrusoare, si careia la atacul verbal i-am replicat ca ar TREBUI SA IMI SARUTE, SPELE MIINILE SI PICIAOREle pentru ceea ce am facut sa il scot pe Emy din INCHISOARE MAI DEVREME, doar cu un an jumatate, unde ar fi trebuit sa fie inchi in inchisoarea din King COUNTY, SEATTLE (am scrisorile toate)s, fara avocat pina la 5 la 7 ANI, atunci ea, Stela s-a ridicat indignata, si i-am mai spus in continuare ca sa ii fie rusine cum si a educat copilul (fara spirit de descirnamint, suferind de turpittudine moral) de fapt cu asta a fost acuzat in TRIBUNALUL DIN WASHINGTON, unde lincezea deja de 6 luni , unde l am cunoscut, ca m-a rugat socrul sa Il vad si implorat SA IL SCOT AFARA. apoi soacra a zis ca am facut o pt bani. dar eu i am replicat ca NU, ca il IUBEAM FFF mult de fapt profund, si ii scrisesem si un mesaj prin telefon lui EMY, care dormea si se3 ascunsesese in casa din vecini la matusa sa si unchiul mentionati mai sus,ca il iubeam inca profund, caci mama sa mi a facut sa mi fie mila de el.

Apoi am uita sa mai iau halatul si am fugit dupa el, unde s a ascuns in bucatarie, in spatele mamei lui Stela, care gatea. I am spus ca de ce m a excrocat sentimental, si m a tarat pina i9n romania acolo, ca sa ma abuzeze verbal in fiecdare zi in casa la el unde aveau instalate video uri peste tot, de catre firma UKRO,; si a conspirat cu fratele lui TUCU (cu care dormea in casa cealalata, la vecina ILEANA SAULIUC si MIHAI SAULIUC (fratele lui Grigore SAuliuc), unde se ascundea si ma PINDEA ZILNIC SA VADA CE FAC coalizat cu fratele sau ADRIAN CALIN SAULIUC (AKA) TUCU, cu care iar m au aatacat verbal la masa, unde cand m a agresat verbal TUCU, am si facut un video de 45 de secunde, iar EMY, mi-a lovit iar mana, si mi a cazut video ul, caci puteam fillma mai mult, ca sa ma apar de fratele lui, care este politai la Pasapoarte in baia mare si l a ajutat ca sa hack uiasca in conturile bancare ale oamenilor, in VANCOUVER CANADA si in Statul Washington, USA, unde a defraudat si era injchis , si mi a cerut taica sau si mama sa, m-au implorat sa ii ajut sa il scoatem afara ca ii era foame, si avea nevoie de un avocat, caci i s ar fi dat cel putin 5 ani inchisoare, daca nu il ajutam eu. deci ma scris ssa ma casatoresc cu el, din interior (am toate scrisorile lui in USA, LOs angeles), si plangea ca un caine, cand ma suna la telefon. ma suna si de 10 ORI PE ZI, de ma teroriza cu cerintele lui.

Iar acuma m -a lovit, impins in usa de bucatarie, si se refugia la mama lui caci zicea ca el nu ma vrea ca si sotie, ca din cauza diferentei de varsta, as putea fi mama lui, insulte etc. deci l-am urmarit pina in bucataria din pivnita jos , dupa ce m a lovit pe genunchiul stang m am aparat, iar pe genunchiul drept iar ma impinsese, de durere, ia m zis ca eu am o inima de carne , nu de piatra ca si el, ca l am ajutat mult si nici macar nu ma mai respectta si ma abuza verbal, ca este un excroc sentimental care m a inselat incredera mea, si mi a furat din camera citeva medicamente, pt care am prescriptie medicala, paxil (contra depresiei), ca eram revoltata de asta, si mi a furat din prima zi o poza pe care eu o marisem in america, si o pusesem pe usa, unde m a pus ca sa stau in camera lui fff mica, si fff calda, de UNDE MA FILMAU de fapt, ca au instalat un video prin DAN HOTICO, proprietar UKRO in BAIA MARE, o agentie34 de seciuuritate, care era sotul sorei lui . De 2 zile cautam un ventilator, si muream de caldura caci eu am heat illness, ori boala de caldura, caci eu am jucat tenis cand eram in Sighet, cu colega mea Eva Kosztinszki, la care m am refugiat dupa abuzul sotului meu, care credeam ca ma iubea. M am inselat profund; caci i am trimis si o carte de vredity Master Card la cererea lui , in Coyote Ridge, cand deja era sa iasa afara. a profita de bunatatea mea pina la capat.

a mai zis acolo in pivnita ca sa ma sinucid, ca mi da el cutitul. Mama lui, care bineinteles ca ii tine parte constant,Stela S. a iesit afara cand a spus asta, ca sa nu cumva sa o chem de martor la abuzurile multiple ale fiului ei ii. zicea TUCU (porecla luii adrian calin S) lui emanuel sotul meu ca merit o bataie, si zicea ceva de viool, caci eu eram in suferinta si plangeam de numai.

Am plecat inapoi ca sa imi iau halatul, caci ma trecuse un val de caldura cand iesisem din baie si am fost abuzata verbal. Apoi, de SF Marie, m au ademenit afara din camera; eram sumar imbracata de sarbatoare, si ma rugam la SF Maria, caci si bunica mea a fost Maria, si mam asezat la masa. Atunci m-a agresat mama lui, incepind cu fratele TUCU, m-a minti Emanuel, mi a luat din mana EMANUEL, cica se baga din intimitatea lui, si ma sa m a atacat ca este in casa ei deocamdata, si m-a bruscat, mi a aruncat video pe masa (am DOVADA) si m-a atacat si TUCU apoi, iar eu i am zis sotului ca el nu mi spune mie ce sa fac/filmez, su fiin d Dr in istorie, cercetator stiintific, investigator la UCLA, Universitate, si ca si americvanca fac poze si video uri poentru munca mea, si pentru a ma PROTEJA de nemernici ca el. Atunci s a enervat EMY, sotul meu si am plecat de la masa in fuga caci ma simteam amenintata, viata in pericol, deoarece ei s au coalizat impotriva mea, la masa. Eu am fost lovita si la genunchiul drept in spate de el, si ma durea dej acorpul. cu mare greutate mi am facut bagajele, si am plecat abia tarandu-ma de acolo, plangand. la iesire, l am rugat sa ma ajute sa impachetez dar toti au disparut ca dracii fugind de tamaie.

Cand am revenit, TUCU l-a felicitat pe emy, zicand "bine ca i ai dat o bataie, FELICITARI, ca merita", de ;era sa innebunesc de durere. Atunci m-a u ajutat repede sa plec, eu impachewtind si apoi plecand din camera, ca sa filmeze pe gaura iconitei exact ce fac in camera mea.iar eu atuncci am bagat de seama, deoarece amn luat iconita de pe perete, ca sa i -o cer ca si amintire lui Emy. TOcmai voiam sa i arat socrului ca el deja avea niste ochelari de condus de noapte, iar i am pus pe masa in veranda, pentru socrul Grigore sauliuc zius si PIP.

Leave a Reply

