DATORIA VOASTRA LA MINE: Mit tartozik nelem a ferjem, EMANUEL DEMETER e SAULIUC; olvajd el kerlek, BANI de la EMANUEL, DATORII

Suna datorata mie este:

On Sep 5, 2015 12:25 PM, "OLGA LAZIN" <olgalazin> wrote:

DATORII, Tartózas Nekem, Vádat Emanuel Demeter e SAULIUC – DATORII LASATE IN USA de catre Emanuel D SAULIUC: Stela IMPRIMA-TI

Inbox x

AIbEiAIAAABECMKW06XJ_O61tgEiC3ZjYXJkX3Bob3RvKig4YTQzZTdhNzgyZWFkYzcxYTQ1OThhODU5MGM5NGVlMDgwNDMyZjFhMAE3i2Ir0g2aMcawQaZokr5f-i9vDg?sz=32

OLGA LAZIN <olgalazin>

Attachments12:20 PM (0 minutes ago)
to Stela, Romanian, Ciprian, OLGA, bcc: Vali, bcc: teremtus, bcc: Gavrila, bcc: geta, bcc: geta, bcc: MIRCEA, bcc: mAsteroid93, bcc: Ioan, bcc: Grigore, bcc: gruia, bcc: Jose

Kedves Olivér Pinter, Stimata Stela Sauliuc, Valentina, Grigore, Emanuel, Dan Hotico, Ciprian, si D-le Gavrila Mihali, Peter Lazin –REF: Tolmacsozo Kell, Tisztelt Olivér Pintér–

Am facut totalul, este de fapt $1. 400 si adaugati $100 deranjul, caci mi-ati mancat Vinerea, si Sambata, plus cheltuieli cu telefoanele din cauza problemei voastre, deci in total $1,500.
Sa adaugati inca $450, deoarece uitati cum mi-ati distrus voi concediul cand m-ati atacat, caci am platit inca $450 la biletul de reintoarcere ca sa revin mai repede cu 20 de zile, si acesti bani sa ii adaugati la calcul, si trebuie ca sa mi-i replatiti.
Deci TOTALUL ESTE: $1,850, ori Instanta din SEATTLE, statul WAshington va cere deportarea lui Emanuel Demeter SAULIUC, ori instanta din Budapesta, Ungaria il va cere, si va plati cu inchisoare, din nou.

Ce nemernic ai crescut, Steluta, de toata rusinea; peste tot lasa datorii, si mizerii, fura identitatea oamenilor, si profita de pe fratele lui Calin, de pe tine, de pe mine, ca si sotie, se comporta oribil. Numai cate lucruri mi-a furat,inclusiv poza mea, si prescriptia medicala Pareoxetine, punindu-mi in pericol viata, cind am stat pe MUZEULUI Nr. 90, in Sighet, pe Dobaies. Eu nu il voi IERTA NICIODATA, sa stiti, doar daca ma replatiti pentru efortul neomenesc DEPUS DE MINE, cauzat suferinta si durere, caci este un excroc sentimental, plus m-ati atacat verbal si calin emanuel atu vrut ca sa imi ia aparatul de filmat din mana in casa de SF MARIE Mare. Ce rani mentale si fizice mi-ati cauzat; le-am documentat. Gavrila Mihali stie exact, am certificate medico-legale indubitabile!
Cu sinceritate, nu uitati sa-mi trimiteti DESPAGUBIRILE, daca nu imi iau un avocat AICI; si Emanuel stie ce il asteapta; deportarea. D-ne ajuta, piritul sa-si plateasca toate datoriile

Leave a Reply

