DATORII, Tartózas Nekem, Vádat Emanuel Demeter e SAULIUC – DATORII LASATE IN USA de catre Emanuel D SAULIUC: S tela IMPRIMA-TI

https://www.researchgate.net/publication/281628564_My_book_on_The_Positive_and_Negative_Sides_of_Globalization._AKA_the_brilliant_and_dark_sides_of_Globalization._778_pages_total

On Sep 5, 2015 1:18 PM, "OLGA LAZIN" <olgalazin> wrote:

Cc: Oliver PINTER, MFA
DATUM: Szeptember 5, 2015

Kedves ZOLTAN IRSAI ur, Fokonzul Olivér P., Los Angeles, Maria Jánossy Martia ugyvéd, Lazin –Kuldom itten tob iratokat. Enyvel tartozik nekem az EMANUEL DEMETER SAULIUC. $1, 900 idajg. Sokat tartózik nekem es az ugyvedének ERIC LIN itten. Oszeadtam az oszeget amit nekem tartozik, az meg pedig $1,900, total. Ide fuztem nyomtakat is, a tomlocbol, es az ugyved-tol, akiknek az Emanuel Demetér SAULIUC Tartozik, itten USA-ban.
Az ugyvedem MARIA JANOSSY lesz. Mert az Emanuel nekem sok kárt okozot, elrontotta az vacation-t is, még az jegyre $450 net tartozik, plus pain and suffering (Romanul suferinta si durere), még meg nekem jotek a testverevel CALIN ADRIAN SAULIUC–kal, a MUZEULUI 90 szam allat, SIGHET, MARAMURES, ZIp code 435500, Romania-ban, megbántottak. Sók nyugta-m van amit tartozik, plusz-ban meg domestic violens-iaval tamadot az fiu testverevel CALIN ADRIAN SAULIUC(aki neki szereszte a MAGYAR utlevelet is, pedig az Emanuel nem beszel es nem irse Magyarul, egyetlen egy szavat sem tud, eszt nyomoza le hogy csinaltak, korupció), ottan Szigeten, az anyananal a hazaban, STELA SAULIUC nal. Ottan lakik az EMANUEL D SAULIUC igaza-bol, nem az LIBERTATII 10-nel (ottan mar nincsen árom, tonkre van téve az a zsido lakás, ami az Emanuel neveen van csak; az anya-nal tartoszkódik igazá-bol. Tisztelletel,oszinteségel, Dr OLGA M LAZIN.
ZOltan ur kuldtem onnek egy nagy MANILA levelet, tele nyomtakal, bizonytvánjal, Emanuel-nek az útlevelevel is.

P.S. Uj nevem Olga Magda Andrei

Leave a Reply

