intrebare si invitatie de parteneriat

Desigur fapt iti trimit tie aceasta asta, scumpa. Luni si Marti lucrez la asta, de abia astept ca sa ne revedem pe 27 iunie, tu DECIZI ora, sora mea de suflet si Spirit; Dani, eu totdeauna asa te+am chemat, cand eram impreuna, tii minte_ eu sincer cred ca

Dr Olga

http://www.olgalazin.com

My Blog: http://olgaandreimagda.blogspot.com

2016-06-29 12:40 GMT-07:00 Daniela Buda <danielab.buda2012>:

Thanks.
Atasez contractul de parteneriat, in cazul in care poti sa-l completezi si sa fie semnat si stampilat. mi-l poti trimite scanat in email
Am atasat si descrierea proiectului in engleza
Dana

On Wednesday, 29 June 2016, 7:36, OLGA LAZIN <olgalazin> wrote:

Buna Dana🐩 —

Am primit mesajul aceasta seara, Marti. Ok merg maine la UCLA, si ma interesez unde se face acest protocol. Cu mare drag te ajut.

Sincerely,

Dr Olga

http://www.olgalazin.com

My Blog: http://olgaandreimagda.blogspot.com

2016-06-28 12:51 GMT-07:00 Daniela Buda <danielab.buda2012>:

Buna Olga
Am o intrebare pentru tine, legata de acel simpozion:
Mai am nevoie de niste parteneri, macar 1 sau 2 institutii din strainatate, ca sa ne aprobe ministerul sa facem acest proiect-parteneriat international.
Poti sa ma ajuti in acest sens? Ma refer daca universitatea voastra sau alta institutie ar accepta sa fie partenerele noastre in acest proiect – cel cu simpozionul international.
Publicam un ebook cu ISBN, in care vor fi prezente toate lucrarile celor care conbtribuie, in romana, engleza, franceza sau chiar orice alta limba vorbita pe aceasta planeta.
Am pus invitatia si pe grup dar nu a raspuns niciuna din colege. (Nu ca m-ar mira acest lucru.)
Pe langa lucrarea/lucrarile ce va/vor fi publicata/publicate, partenerul trebuie sa completeze, semneze si stampileze un contract de parteneriat si sa-mi trimita logo-ul institutiei ca sa-l putem trece ca partener oficial in documentele care merg ma minister.
Stiu ca tu ai o multime de relatii internationale, asa ca te rog sa ma ajuti.
Astept raspunsul tau.
Bebe – Daniela Buda

email: danielab.buda2012
tel: +40755680835

Leave a Reply

